Zendesk היא כבר זמן רב הפלטפורמה המתאימה לפתרונות שירות לקוחות וכרטוס. למרות שהיכולות שלו רחבות ורסטיליות, חיוני להכיר בכך שקיימות פלטפורמות חלופיות בחוץ שמציעות תכונות ייחודיות או מודלים לתמחור שעשויים להתאים טוב יותר לצרכים ארגוניים ספציפיים. להלן כמה מהמתמודדים המובילים שיש לקחת בחשבון בעת בחינת חלופות לזנדסק.
המתמודדים
Freshdesk: הכל-רונדר
תמיכה מרובת ערוצים: Freshdesk מציעה תמיכה באמצעות דואר אלקטרוני, צ'אט, טלפון ומדיה חברתית מלוח מחוונים יחיד, בדומה למה שניתן לראות במערכת למידה מרחוק.
Gamification: התוכנה מעסיקה סוכנים עם לוחות הישגים ותגמולים כדי להגביר את הביצועים.
צופית עזרה: מומחה הפשטות
ללא מספרי כרטיסים: Help Scout לא משתמשת במספרי כרטיסים, מה שגורם לאינטראקציות עם לקוחות להרגיש יותר כמו שיחות טבעיות.
מאגר הידע של Docs: צור מדור שאלות נפוצות הניתן להתאמה אישית ולחיפוש בקלות.
Salesforce Service Cloud: הבחירה הארגונית
אנליטיקה מונעת בינה מלאכותית: תהנה מה-AI המתקדם של Salesforce, איינשטיין, לפתרונות שירות חזויים.
שילוב חזק: תאימות חלקה עם Salesforce CRM לחבילה עסקית מאוחדת.
LiveAgent: אפשרות התקציב
Ticket + Chat Hybrid: LiveAgent משלב כרטוס עם צ'אט חי ופונקציונליות וידאו.
מעקב אחר זמן: עקוב אחר הזמן המושקע בכל כרטיס להקצאת משאבים טובה יותר.
אינטרקום: The Conversational Maven
פילוח לקוחות בזמן אמת: אינטרקום מאפשר לך לסווג ולשרת לקוחות בזמן אמת על סמך התנהגות ומיקום.
צ'אטבוטים הניתנים להתאמה אישית: בנו בקלות צ'אטבוטים של AI כדי לטפל בשאילתות ללא התערבות אנושית.
Zoho Desk: משתף הפעולה
שיתוף פעולה בצוות: Zoho Desk כולל תיבת דואר נכנס של צוות ומרחבי עבודה שיתופיים.
דירוגי אושר לקוחות: ללכוד משוב ישירות לשיפור מתמיד.
קאיאקו: המגע האישי
מיפוי מסעות: Kayako מציעה מיפוי מסע לקוחות בזמן אמת כדי להתאים אישית אינטראקציות.
זרימות עבודה אוטומטיות: ייעל את הפעולות באמצעות אוטומציה ופקודות מאקרו מותאמות אישית.
מתווה ווטרס חדש
חקירת חלופות לזנדסק עשויה להיראות בתחילה כמו יציאה לטריטוריות לא ידועות. עם זאת, אפשרויות התוכנה המפורטות לעיל מציעות ערכות תכונות עשירות שיכולות לענות על הצרכים הניואנסים של הארגון שלך. בהתאם לסדרי העדיפויות שלך – בין אם זה עלות-תועלת, יכולות AI או קלות השימוש – סביר להניח שיש אלטרנטיבה שיכולה להתאים היטב ליעדי החברה שלך. זכור תמיד שנוף התמיכה בלקוחות משתנה ללא הרף, ומעקב אחר פלטפורמות חלופיות יכול להוביל אותך צעד אחד קדימה.
לפרטים בקרו באתר שירותי ענן