מעצור חניה מפלסטיק

במפרים אתם מכירים? ומעצורי חניה? הידעתם שישנם גם פסי האטה מפלסטיק? (תגידו שלא כדי שנפתח שיחה סבבה?!) טוב שאנחנו כאן כדי להסביר. מוצר זה הוא אחד היעילים והשימושיים שיש – למתפעלי החניות או לאלה הרוצים פתרון לחניות רכבים מרובות – להציע. רבים מהתאונות ודפיקות רכבים בחניות בארץ ובעולם, היו נמנעות אם בעוד מקומות היו דואגים להתקין פסי האטה.

מה ההבדל בין מעצורי חניה מפלסטיק לברזל? |

פסי ההאטה מברזל, מיועדים יותר למקומות שבהן נרצה שהמהירות שם תשמר ותנועת הרכבים תיעצר, יחד עם זאת, שגם תגרום להאטה מסויימת בכלי הרכב הקרובים. באמת שלא חסרות סיבות בהן נשתמש במעצורי חניה מפלסטיק.

מעצורי חניה מפלסטיק הם כמו הבטון במשמעות שלהם ובתכונות שנרצה לקבל מהם, אך מיועדים יותר למקומות חניה או בסמוך להם, שכן ההאטה תהיה רבה ומוחלטת ולא תאפשר המשך נסיעה מהירה בסמוך למקומות שבהם מורכבות אלה מהפלסטיק.

היכן מתקינים מעצורי חניה מפלסטיק? |

בחניות ותחנות אוטובוסים ובסמוך לבתי הספר ולמוסדות ומחסנים ומפעלים ומקומות הומי אדם וכן בקרבת רחובות שילדים משחקים בסמיכות להם ומתפרצים מדי פעם לכביש אך כמובן לא רק. הקלות שבה ניתן ליעל את מחסומי החניה היא מגוונת מאוד.

מי יכול להתקין מעצורי חניה בכבישי הארץ? |

מי שקובע היכן יהיו מעצורי חניה בשטחים ציבוריים הם פקחי תעבורה והנדסה, שבהתאם לצורך מחליטים איפה ומתי.

בכל עיר ישנה מחלקה האחראית לתיקון ושיפוץ מקומות בעייתיים עם כבישים רעועים ולא תקינים או כבישים שמזמינים את הנהגים לנסיעה פרועה, הם, בסיוע מע"צ ומהנדסי כבישים מחליטים היכן יש להתקין במפר מבטון או דווקא מפלסטיק.

ההבדל בין מעצור חניה מפלסטיק לגומי |

מעצור חניה מפלסטיק יתאים בין השאר למקומות שבהם יש עומס רב בכלי רכב. רכבים שנוסעים על פסי האטה מפלסטיק אינם מזיקים לו מכיוון שהחומר ממנו הוא עשוי, הינו איכותי ביותר ועמיד בצורה מושלמת לעומסי תנועה גדולים.

מעצור חניה מגומי, יתאים יותר למסגור חניות ולסימון גבול חניית הרכב. הוא גורם לנהג לעצור את רכבו בדיוק בקו הרצוי מראש

כתוב/כתבי תגובה